Tuesday 2 November 2010

μετασχηματιστης

Μετασχηματιστής

1 comment:

  1. Christos2.11.10

    Μπράβο Αργυρώ

    Μια παρατήρηση που έκανε και ο Σωκράτης χτες και ίσως σε βοηθά: Μήπως οι δυο δακτύλιοι να διαφοροποιούνται πιο πολύ? Ο κόκκινος δακτύλιος να διατρέχεται από ένα μέσο που να μην μοιάζει τόσο με το τραμ (λεωφορείο). Αντίθετα να δίνει ταυτόχρονα την δυνατότητα για χρήση του από διαφορετικά μέσα, φιλικά προς το πάρκο. Για παράδειγμα ποδήλατα, με δυνατότητα δανεισμού ποδηλάτων (δες παραδείγματα δημοτικού δανεισμού ποδηλάτων στο Λονδίνο, το Παρίσι, νομίζω και σε έναν δήμο της Λευκωσίας), πεζόδρομο κλπ. Έτσι η κόκκινη γραμμή δεν θα έχει την ίδια υπόσταση με την μπλε, πχ σε πλάτος. Θα πρέπει κάπως να διαφοροποιηθούν πιο πολύ, έτσι ώστε στις περιοχές των ‘μετασχηματιστών’ που ανταλλάζουν πολικότητα να μπορούν να αντιπροσωπεύουν η μια (κόκκινη) το πάρκο μες στην πόλη και η άλλη (μπλε-τραμ) την πόλη μες στο πάρκο.

    Σχετικά με την πιο συγκεκριμένη συνθήκη που θα ασχοληθείς. Εξαρτάται απο ‘σένα. Μια ιδέα που θα είχε ενδιαφέρον είναι να ασχοληθείς συγκεκριμένα με μια συνθήκη ‘μετασχηματιστή’. Για παράδειγμα αυτήν του ΙΚΕΑ που φαίνεται και στο σχέδιο που έβαλες. Εκεί θα δεις συγκεκριμένα, με χωρικές σχέσεις πια και μέσω του σχεδιασμού, τι είναι αυτός ο ‘μετασχηματιστής’, πώς υλοποιείται, με χρήση κατοικίας, παραγωγικών τοπίων, δημοσίων χώρων κλπ.
    Άλλη περίπτωση: να ασχοληθείς με τον σχεδιασμό των ίδιων των δύο γραμμών. Το τι περιλαμβάνουν, πώς συμπλέκονται-συνεργάζονται με συγκεκριμένες συνθήκες, πχ κενά ή μετασχηματιστές.
    Μια άλλη περίπτωση να ασχοληθείς με την ένταση που αναπτύσσεται μεταξύ δυο κενών χώρων (κενού του δάσους και κενού της πόλης)
    Από εσένα εξαρτάται

    ReplyDelete